Thursday, April 12, 2012

Cinq Ans


It's been five years since you asked me out for a date on Easter. 
We've since been together from Florida to North Carolina to Arizona to France. It's because of your trust and support, I can live out all my wild dreams that in else's eyes seemed frantic and stupid. I love all the things we tried and we experienced, and each and every moment we have shared together, good or bad. 
I am very happy that, on Easter five years ago, I said yes, and that's the best decision I ever made in my life. ♥
Ça fait cinq ans après tu m'as demandé pour une date à Pâques.
On a été ensemble depuis de la Floride à la Caroline du Nord à l'Arizona à la France. Grâce à ta confiance et ton soutien, je peux vivre tous mes rêves qui aux yeux des autres paraissaient frénétique et stupide. J'aime toutes les choses que on a essayé et on a vécu, et à chaque instant que on a partagé ensemble, bonne ou mauvais.
Je suis très heureux que, il y a cinq ans à Pâques , j'ai dit oui, et c'est la meilleure décision que j'ai faite dans ma vie. ♥

Bag: Miu Miu
Sandals: Chie Mihara 

No comments:

Post a Comment